Pariuri Sportive forum, Biletul Zilei, Rezultate live, Predictii Fotbal: Unde pot juca poker? - Pariuri Sportive forum, Biletul Zilei, Rezultate live, Predictii Fotbal

Salt la continut

HOME e-Pariuri Sportive | Biletul Zilei | Agentii Pariuri Sportive | Statistici sportive | Analiza cote | Rezultate LIVE | Predictii fotbal | Meciuri Online 1, meciuri 2, meciuri 3

Share Topic:   del-icio-us digg email facebook google stumbleupon
Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Unde pot juca poker?

Postat 22 April 2009 - 10:26 AM (#1) Useril este offline   Mate0 

• Parior Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1009
  • Inregistrat: 03-November 08

Salut...Sunt incepator in lumea pokerului... Stie cineva un site unde pot juca gratis poker, ca sa mai invat si eu?mc
0

Postat 22 April 2009 - 12:33 PM (#2) Useril este offline   cezcarino 

• Parior Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Postari: 1427
  • Inregistrat: 19-September 07

ai un PM
I'm not as think as you drunk I am

Imagine postata
0

Postat 22 April 2009 - 04:17 PM (#3) Useril este offline   manuelarad1989 

• Parior Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Postari: 1060
  • Inregistrat: 17-December 08

sal, dati-mi si mie un U2U cu siteul unde pot juca gratis poker. MS mult
0

Postat 22 April 2009 - 05:18 PM (#4) Useril este offline   Mate0 

• Parior Senior
  • PipPipPipPipPip

http://www.thefreepokerroom.com/
0

Postat 22 April 2009 - 05:25 PM (#5) Useril este offline   DJspaniolul 

• Parior Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Postari: 1766
  • Inregistrat: 21-June 07