Pariuri Sportive forum, Biletul Zilei, Rezultate live, Predictii Fotbal: Ajutati-Ma Va Rog Frumos - Pariuri Sportive forum, Biletul Zilei, Rezultate live, Predictii Fotbal

Salt la continut

HOME e-Pariuri Sportive | Biletul Zilei | Agentii Pariuri Sportive | Statistici sportive | Analiza cote | Rezultate LIVE | Predictii fotbal | Meciuri Online 1, meciuri 2, meciuri 3

Share Topic:   del-icio-us digg email facebook google stumbleupon
Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Ajutati-Ma Va Rog Frumos Am nevoie de putin anutor va rog.

Postat 20 September 2011 - 02:59 PM (#1) Useril este offline   LordCrow 

• Parior
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 16-September 11

Ajutati-ma va rog frumos am o intrebare dificila pentru mine :) (sunt incepator sa pariez pe internet si de asta cer ajutor)

Mi-am facut cont pe bet365 si am bagat o suma de bani , am ales 4 meciuri si din pacate nu stiu cum sa pariez pe toate 4 (meciuri) imi arata sa pariez pe fiecare , acolo mai multe: Stanard , Banker , Pariu Conditionat etc ... Si jos imi scrie (Tip Pariu) Simple - Duble - Triple - 4 selectii 8.09 (cred ca este totalu cotei) si Yankee ... ajutati-ma va rog daca se poate , sper sa nu va supar cu acest topic . Multumesc Anticipat

Aceasta postare a fost editata de LordCrow: 20 September 2011 - 03:01 PM

0

Postat 20 September 2011 - 03:09 PM (#2) Useril este offline   ionutd28 

• Parior Senior
  • PipPipPipPip
  • Postari: 546
  • Inregistrat: 11-December 06

Vezi postareaLordCrow, la 20 September 2011 - 02:59 PM, a spus:

Ajutati-ma va rog frumos am o intrebare dificila pentru mine :) (sunt incepator sa pariez pe internet si de asta cer ajutor)